lördag 14 december 2013

Snöstormsdistans

Hallå där. Har varit ute på ett mycket fint distanspass med Emil, Erik, Pontus, David & Henke. Idag var det snöstorm som ni kanske förstod av rubriken. Snor halt var det med. Snö, smältgrader, kyla och mer snö är receptet för SKIT hala vägar. På väg ner till velodromen hade jag 2 släpp och så han jag med en krasch. Slog mig inte allt för mycket som tur var då jag gled som på en frusen sjö. Kul när man kunde ha varit påväg söder ut med Jeppman.

Turen gick iväg runt Runn, efter ca timmen vek David och Henke hemmåt då de hade annat planerat vid 12. Vi andra fortsatte, tog på krafterna idag härligt det! 

Här kommer några bilder i vanlig ordning :)


Go' & glad kexchoklad.
Gänget.
Emil bjuder på bakhjulsåkning i halkan. 
Själv fick jag låna Hannes  cykel med ordentliga dubb på. Min cykal stavas k o n k u r s. Så det var snällt att jag fick åka på den, tack Hannes!
Röran alltså. 

När jag kom hem hoppade jag bums ner i badet, tweetade och instagrammade lite. Såg på sportlabbet på svtplay. Sen har jag ätit lunch, bakat surdegsbröd, tagit tag i röran i hela lägenheten. Och nu sitter jag i min säng och njuder av min egengjorda choklad. Mmmmmm! Har min onepeace på mig med, som ni ser på bilden nedan:

Nu blir det några timmars vila innan jag ikväll åker till börlänge för att roa mig, ska se/lyssna på Filip & Fredriks julspecial. Hoppas det blir kul!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar