tisdag 3 december 2013

Velodrom + Tennis

Vändningen. Efter den dålig dag igår kom idag en bra, kanske har jag sådan tur att jag vinner pris från den bästa julkalendern där ute. Vem vet? Du är väl med och tävlar?

Dagen började med test på Velodromen 4000m/21 varv fick jag köra eftersom att jag är U-23.a. Körde mot/tillsammans med Preben som tog igen ett halvvarv relativt fort men när jag släppt lucka på 10-15 meter så gjorde jag allt för att hålla den så och det gick. Gött. Tiden vart 5:35 vilket är 26 sekunder bättre än sist jag körde 4000m i februari. Så den utvecklingen var ju mycket trevlig att få på svart på vitt! 

I skolan hände inte mycket vi såg en film på Svenskan och pluggade inför torsdagens matteprov på matten. 

Nu på eftermiddagen har jag varit iväg och spelat Tennis med Casper, Åke & Felicia . Himla roligt att slå lite bollar :) Vi hade så roligt att jag tyvärr inte hann med att ta några kort.

Fick en lite försenad födelsedags present av Åke, en bok där man listar 3 saker varje dag (ja ni ser ju själva.) så om 100 dagar har jag förhoppningsvis fyllt i boken och således skrivit min egna biografi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar