torsdag 5 december 2013

Snö, test medmera.

Förvandlingen.
Igår när jag åkte hem från skolan vid 4 så såg det ut såhär.
Idag när vi gick till maten såg det fortfarande ut som ovan men när vi ätit klart hade snön börjat falla..
och nu ser det ut så här. Fascinerande va?
Mitt julfönster med en glaskula i.

Spännande det här med snö. Det är lite magiskt när det faller och förändrar hela landskapet och vad vackert och mysigt det blir direkt. Fast egentligen har jag inte saknat snön något. Som nu har snön redan 'smält' och träden är mörka igen, vägarna slaskiga men gräsmattorna täckta av snö. Inte riktigt vad jag föredrar men men. 

Efter vilodagen igår så körde jag idag ett test på wattbiken. Höll på i en dryg timma och plågade mig igenom diversemoment och nu har jag suttit och sammanställt all data i ett Excel dokument. Nördigt men kul och lärorikt. Kul att kunna se sin utveckling och jämföra sig själv med regelbundna tester och se hur man ligger till och reagerar på olika träning osv. Det blir bra de här.
In i dimman.

Nu ska jag ta och skicka in en matte uppgift vi gjort i Geogebra. Sedan ska jag packa lite smått för imorgon åker jag hemmåt och sedan vidare mot London! 

Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar