lördag 21 december 2013

Test av Immiflex.

Hej hallå! Som jag skrev för några veckor sedan så har jag under senaste tiden testat Immiflex. Nu har jag ätit det i en månad (slutade i måndags så har gått några dagar utan nu.) 


Det har varit väldigt kul att få testa detta och det har varit intressant att se om man känner någon skillnad. Tänkte nu att jag skulle dela med mig lite av mina upplevelser av att ha testat detta. 


Immiflex är alltså ett kosttillskott som förstärker immunförsvaret och på så sett hjälper till att hålla dig frisk. Frisk har jag faktiskt varit under hela perioden, om jag hade blivit sjuk eller inte om jag inte ätit Immiflex under denna månad är såklart omöjligt att säga.

Jag kan inte heller påstå att jag har problem med att jag ofta blir sjuk. Men att äta Immiflex såhär under vintern när man vistas bland mycket sjuka (snorande, hostande folk) inomhus har känts väldigt bra, speciellt när man tränar hårt och mycket.


Den största skillnaden jag märkt är då jag ett par mornar vaknat upp och känt mig lite halvkrasslig/snorig (så man är osäker på om man ska träna eller inte.) Då har jag kört på som planerat och jag har dessa gånger känt mig helt bra dagen efter, kanske tack vare Immiflex? Imponerande då jag oftast blir sjuk då jag känner så. Jag hävdar inte att Immiflex är någon mirakelkur som gör dig frisk men om du tar hand om dig väl, (sover och äter ordentligt osv.) så tror jag att Immiflex blir en strålande kombination som 'boostar' ditt nedsatta immunförsvar och förhoppningsvis håller du dig friskare! 

Så min slutsats blir att du bara har fördelar av att använda detta och om du tycker att det är värt några kronor i månaden för att hålla dig friskare och på så sett få ut de där sista i din träning, så är detta verkligen en produkt värd ett test av dig! 

Jag tror att jag stannar där för nu, har du några frågor? Hör av dig till mig. Eller kontakta Christian Bertilsson som har ännu mer koll och längre erfarenhet av detta! 

Här kommer några länkar om du är lite nyfiken och vill veta mer eller kanske köpa ett paket och prova själv?
Immiflex. Läs om produkten.
Caredirect företaget som säljer Immiflex. (här kan du köpa Immiflex till halvapriset på första beställning och sedan 20% rabatt. Fri uppsägning.)
Christian Bertilsson, proffscyklist som använt detta under en längre period och gav mig möjligheten att själv prova, tack!

Nu ska jag ut och cykla lite distans i finvädret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar