onsdag 15 januari 2014

Gästblogg #1 av Anna-Maria.

Sitter och småskrattar åt mailen August skickade till mig för att kunna gå in på denna blogg, den lyder baddason94@gmail.com. Och vad menar killen med det? Är det ett typiskt 12års miss han gjorde och försökte få det till badass men inte riktigt lyckades eller bara något konstigt mellannamn han har?!

Jag är iallafall Anna-Maria Eriksson, inga konstigheter med det. Dock finns det andra konstigheter med mig. Jag liftar i snitt 2-3 ggr i veckan eftersom att det är så sjukt bra sätt att transportera sig på och jävligt roligt att få träffa folk på det sättet.

Anledningen till att jag känner August är att jag satt på ett tåg till Stockholm och såg en kille som såg så sjukt Norsk ut, så slog vad med mina friends om att han va Norsk, gick sedan fram till killen som tydligen va August och började snacka. Förlorade vadet, men inte är jag bitter.

Eftersom att ni som läser detta antagligen är cykelintresserade kan ni ju få en snajdig cykelbild tagen med min lilla gopro.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar