tisdag 7 januari 2014

Rullar på enligt plan.

Godkväll på er där ute! 

Jullovet, det sista under min skoltid börjar nu lida mot sitt slut och det är dags att riva igång sista terminen på gymnasiet. Imorgon åker jag upp igen och ser fram emot det. Först ska jag bara klara av packningsbiten...

Träningen går helt enligt plan och det känns väldigt bra just nu, hoppas och tror att jag gör framsteg. Efter ett lyckat och effektivt pass idag så laddar jag nu för test på wattbiken på torsdag. Jag gjorde ju ett sånt test i början av december så blir kul att jämföra och se! 

Förutom att träna så har jag idag varit lite barnvakt, lagat mat, varit ute på promenad, varit på möte och skrivit lite till tidningen, deadline snart!! 

Bjuder väl på några bilder från dagen då: 






Something blue...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar