söndag 12 januari 2014

Vilodag.

Godkväll på er, jösses vad fort denna dag gått alltså. Men kan också bero på att jag hunnit med väldigt mycket utan att på något vis stressa eller så idag. Skönt. (söndag=vilodag ni vet?)

Gårkvällen var riktigt lyckad, vi hade fantastiskt kul asså. Tack för det vänner :)

Morgonen & förmiddagen spenderades på velodromen där jag sålde min Merida. Den har varit fantastiskt bra alltså. Hoppas att nya ägeren ska bli lika nöjd som jag har varit.
Som tur är så går det ingen nöd på mig då jag beställt en ny som jag hoppas ska levereras snart!! 

Om inte mindre än 23 dagar så kommer jag att befinna mig på varmare breddgrader, träna hårt och förhoppningsvis upptäcka nya magiska platser som den på bilden. 

Sedan har jag STORSTÄDAT hela lägenheten, rensat i min garderob och plockat iordning överallt. Så skönt att ha rent och fint nu! 

Som om inte det vore nog har jag också hunnit med lite plugg. 

Nu är jag hemma och ska försöka komma i säng skapligt. Såg nyss Steve Jobs filmen med Casper och Richard men somnade så kan inte riktigt säga vad jag tyckte om den, haha.

Hörs imorgon då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar