lördag 11 januari 2014

Ut på tur aldrig sur!

God eftermiddag allesammans. Distansat idag och hela dagen är i princip över. Men man får ut maximalt av dagsljuset det är en sak som är säker. På tal om dagsljus, vad ljust det var när jag drog upp gardinen. Snöade mycket inatt och snön faller fortfarande.

På väg ut ur Falun.


David ska precis äta sin gel som han sett fram emot i nästan 2 timmar.
Pontus, Albin & Frida.
Snöiga, vintriga vägar.

Favoritbilden från idag på David och Henke. Här är vi nästan vid lugnet och tillbaka hemma.

Vart ett bra pass som alltid här uppe. Falun levererar. Känner mig stark och i god "distans-form" nu ska jag bara föröka bygga på med lite snabbhet så kan det nog bli mer än bra de här!!

Sen jag kom hem har jag ätit, ätit och åter ätit. Har även sett på Sportlabbet (svtplay.) Kan rekomendera det. Jag har sett, Löpning, Simning, Golf & Alpint. Snart alla med andra ord. Avsnitten är bara 15 min så går rätt fort, haha :) 

Nu ska jag vila lite innan jag ska till Erik ikväll för att äta god middag och ha trevligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar