tisdag 4 mars 2014

BMX-Bana, Velodrompass och mäktig film.

God förmiddag på er alla.

Igår kom jag till Falun med tung tung packning. Mer än jag orka bära, 300 meterna mellan Station och skolan var jobbigt milt sagt, Ida var snäll och gav mig skjuts hem från skolan. Annars hade jag inte kommit hem. Tack.


Igår kväll var jag och Felica nere i BMX-hallen för att köra lite teknik intervaller där, sjukt kul. Har tyvärr ingen egen dirt cykel men fick låna Henkes cykel som var grym. Nere i hallen var även Robin och Niklas Wallner och körde. De hakade på en tiovarvs intervall och snabbt åkte de. haha. Rolig och bra träning. 

Imorse körde vi ett bra sprint pass på velodromen med Lars-Åke, sista passet med han kanske då han kommer sluta på gymnasiet. Tråkigt med tanke på hur länge han jobbat som cykeltränare och tränat ungdomar, men samtidigt förstår jag att att han vill byta. 

Är precis hemkommen från skolan där jag hållt ett argumenterande tal som jag är väldigt nöjd med om man får säga så! Har även ätit en semla dagen till ära.

Jon länkade denna video på sin blogg, att den bara har 1.5 miljoner visningar är inte okej alltså så kolla på den:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar