tisdag 18 mars 2014

Valentin Baat foto, ny Header

Dagen började på bästa vis genom att jag vaknade pigg och utvilad 30 min innan larmet skulle ringa. Tog en lång frukost innan jag 8.00 hoppade upp på testcykeln för ett dödspass med gymnasiet. Väldigt bra pass som jag hoppas ska göra mig lite snabb! 

Sedan har det varit skola för hela slanten. 

Valentin Baat var och fotograferade oss i lördags och han verkar kunna trolla med sin kamera, blir Alltid grymma kort! Här är en bild på mig och Emil, Så nöjd med den, Tack så mycket! Har ytligare en som min profilbild på Facebook. Den kanske kommer upp på bloggen här framöver, håll ut. 

När jag ändå var i farten så passade jag på att byta header, vad tycker ni om den? Även den bilden är tagen av Valentin!

Nu ska jag skriva lite mål inför kommande säsong. Det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar