onsdag 26 mars 2014

Halv åtta hos Tim.


Hej på er dag har jag haft en fin dag, vaknade strax före åtta pigg och utvilad, lyxigt att vakna utan larm. Njöt av en god frukost som avslutades med ett par pannkakor. 

Skapade en profil på antagning.se där man nu kan söka högskola och univeristet, blev kvar där ett tag. Mer om det en annan dag. 

Var i skolan och uträttade lite plugg innan Johan kom hit från Säter. Emil, Johan och jag var sedan ute på en fin liten runda i norslundskogen. Roliga stigar även om jag körde lite väl klumpigt i skogen...
En fin tur och extra kul att ha med Johan igen, det var Inte igår det. Vi avslutade med en varm bastu då BMX-hallen av någon anledning var stängd... 
Direkt efter bastun tog jag mig till Tim där klassen var samlad för att njuta av en trerätters. Väldigt gott.

Nu ska jag släcka och sova, är en ny dag imorgon säger de! Ser fram emot att se vad den ska bjuda på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar