tisdag 25 mars 2014

Flow.

Idag var jag inne i ett bra flow på morgonens träningpass, det var jobbigt men gött att ta i idag. De senaste dagarnas distans gjorde susen för benen som nu iochförsig är trötta. Men den tröttheten i benen vägs upp av energin passet gav. Idag var det kul att cykla velodrom och jag är nöjd med känslan.

I skolan vart det dock inte mycket gjort. Var segt och jag kände noll inspiration. Hemma i lägenheten fick jag dock tillbaka lite energi och fick lite matte gjort. Även en tvätt utan bråk i tvättstugan. Skönt, var lite orolig för vad jag skulle få skäll för idag. haha.

Har äntligen lyckats styra upp min licens och beställt ett sånt dyrt chip...

För er som bor i östergötland måste jag tipsa er om att kolla in detta: Östgötaserien sju mtb och landsvägstävlingar under året som jag verkligen tycker ni ska köra om ni har möjlighet. För 5 år sedan började jag tävla i dåvarande cykelcup i östergötland, Hagacykelcup.

Under slutet av april (26-27/4 för att vara mer exakt) så ska vi i Merida Sverige till Norge för att köra två norges cup  i Fiskum. Har du ingen tävling inplanerad den helgen och vill köra mot lite nytt motstånd tycker jag verkligen att du ska försöka ta dig dit!! :)

Här kommer ytligare en bild från Merida helgen tagen av Valentin Baat:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar