fredag 26 april 2013

Freeeeedag.

Hej, nu är fredagen här igen. Jag tog helg från skolan redan går. Denna helg kommer att spenderas på ytligare en tävlingshelg. Det är Hammarö tredagars som är ett etapplopp med 4 ettapper under tre dagar. Du kan läsa om det här.

Det blir första gången jag kör den tävlingen vilket kommer att göra att det blir extra kul! Vi åker med skolan mot Karlstad 10.30 idag, checkar in på Scandic där vi kommer bo i helgen och 19.00 kör jag tävlingens första etapp en prolog som mäter 3 km.

På lördag är det först ett tempolopp på 17 km, senare under eftermiddagen/kvällen så körs det ett GP-lopp. 12 varv och ca 38 km.

På söndagen körs ett linjelopp. 140 km var visst det. Så jag har att göra ihelgen :D

Igår var jag en sväng till Dirten där grabbarna hoppade och hade sig, de flög högt!!


Cyklade visst lite igår med. Trampade en dryg timma med ett fikastopp! mmm



Liten grupp igår.





Min stackars cykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar