söndag 7 april 2013

Högskoleprovet.

Godkväll, får börja med att ursäkta de senaste dagarnas bloggtorka här. Jag har helt enkelt haft bättre saker för mig.

Som att:

  • Försöka bli frisk
  • Se film
  • Sova
  • Umgås med Ellinor
  • Klättra
  • Sova
  • Träffa kompisar
  • osv.

  • Högsökoleprov.

Just ja jag har skrivit högskoleprovet, första gången för mig, shit det var en låååång dag alltså. 200 svar a,b,c,d,e som svars alternativ OCH det hände mer än en gång att två svar kändes irriterande lika. Har rättat nu och några rätt har jag skrapat ihop trots all så om en månad återkommer jag med provresultatet så får vi se vad det slutar på.

Ikväll då? Ikväll har jag varit och grattat victor som fyller 19 år, rundade av där "tidigt" och nu har jag kört familjens nya kärra, en volvo v70 hem. Gick riktigt fint.

Nu är det mer än högtid för mig och min lilla kropp att sova. Imorgon bär det av mot Falun igen (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar