lördag 13 april 2013

Rapporten ni alla väntat på.

Ja så är 2013 års tävlingspremiär historia, riktigt skönt måste jag säga detta var ju även  även mitt första race med U23 licens eller vi kallar det Elitklassen, här i sverige och det gjordes på Landsväg.

Resultat vet jag inte ännu men jag rulla in med klungan efter 99 kilometers tävlande på 2:48 och en bra känsla så var det extra skönt att rulla över mållijnen, har varit rätt nervös senaste dagarna måste jag erkänna. Dels för att jag var sjuk över påsk och känslan under veckan har varit lite svajande. Men idag gick det väl ändå min väg om man får säga så.

Imorgon kör vi igen och då hoppas jag väder prognosen håller vad den lovar och bjuder på lite varmare väder än idag, 3 grader är inte något jag hurrar för.

Avslutningsvis måste jag säga att det var ett kul lopp. Roligt varv, bra arrangemang. Så tack Jönköping Ck för de!

Har ni sett mig fastna på bild får ni gärna länka/mejla dem till mig på: Baddason@yahoo.se




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar