onsdag 27 november 2013

CrossFit & Glögg.

Bytte ut distanströttheten mot ett Cross Fit pass i sällskap av Richard, Casper & Åke. Väldigt kul hade vi (:

Har varit en lång och hektiskt dag men samtidigt så underbar. Är glad över det jag gjort och att det faktiskt 'löste' sig så bra som det gjorde (som det så ofta gör) Har stressat mycket och länge ett tag nu, vilket såklart är rätt onödigt. Så nu tänker jag sluta stressa och oroa mig. Träningen är den bästa medicinen för att rensa tankarna, helt klart! Dagens distanspass var därför Magiskt. 

Bjöd Hannes på lite glögg, tyvärr saknade vi både mandlar och russin men gott var det ändå! 




Imorgon ska jag till Stockholm eller närmare bestämt till Älvsjö för att gå på SACO-Mässa (Sveriges Akademiska Cntralorganisation) för att sedan hoppa på ett tåg som ska ta mig till Ellinor och sedan hem över helgen, hur skönt!? Jag ser verkligen fram emot att komma hem nu :)

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar