tisdag 5 november 2013

Cyklar 2014.

Hej på er, det är fullt upp i mitt liv just nu, många bollar i luften precis som jag gillar't. Träningen flyter på, ett löppass med högpuls imorse och om en timma ska jag ner och lyfta lite vikter i gymmet.

Sponsring, utöver de fantastiska sponsorer jag redan har så är jag på jakt efter någon till. Vill du och ditt företag stötta mig i min satsning? Tveka inte att höra av er till mig.

Jag har även ett grymt jobb på gång, så håll er uppdaterade så kommer ni få veta mer om de!

Imorgon ska jag bjuda klassen på middag hemma hos mig, kommer bli trångt, mysigt och förhoppningsvis även smaka gott. Vad jag ska bjuda på håller min kreativa hjärna på att klura ut.

I skolan har jag ett projektarbete som borde ta fart nu. Även de ska nog lösa sig.

En riktigt rolig sak är ju att jag också har beställt cyklar till nästa år. Inte vilka cyklar som helt utan två Merida hojjar som jag redan nu suktar efter att få träna och tävla på.

Merida Big Nine Team 2014: 




Ser den inte sjukt läcker ut eller? Jag tycker verkligen det och det kommer bli grymt att få köra på den kommande säsong. Åkte ju samma modell iår och den har passat mig som handen i handsken, så detta kommer bli hur bra som helst. Det är jag övertygad om!

Merida Reacto CF 906-S:


Detta kommer bli min trotjänare vägarna och jag hoppas det är lika snabb som den ser ut (kolla bara vart bakbromsen är placerad, det stavas A E R O!) Var väldigt svårt att välja mellan Reacto och Scultura men valet föll på denna och jag tror och hoppas det var rätt val. När jag cyklat på den ett tag ska jag försöka beskriva hur jag upplever den lite mer i detalj.

Nu är det bara att längta till paketen ramlar in!

Klicka in på länkarna för att läsa mer om cyklarna ovan och kolla in på alla andra feta Merida cyklar!

_________________________________________________________________________________

Har nu ett par cyklar som är tillsalu. Först och främst min MTB som ligger ute på Blocket, även min Landsväg är aktuell för försäljning. Är du intresserad så hör av dig på mail: baddason@yahoo.se så ska du få mer info!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar