lördag 30 november 2013

Dagens

Hej på er därute i stugorna!

Efter en skön sovmorgon och lång frukost åkte jag iväg mot Linköping med Mamma, Emil & Tindra. Bytte om och började trampa mig hemåt. Hade gjort en runda på 73 km på garmin connect och laddat över till datorn. Det var en riktigt fin tur från punkt A till B. Kul att åka efter en uppgjord väg för den leder in en på många fina små vägar jag kan lova er att jag inte hittat till annars. Efter knappa timmen kom jag dock fram till ett staket och en stopp skylt med texten: "obehöriga äga en tillträde". Visade sig vara ett grustag där min rutt gick. Cyklade runt det och var snart tillbaka på banan. 
Lite, lite snö..


Bild från instagram

Dagens cockpit.


Grina illa halvägs in i passet när lite musik fick igång mig igen.


Rakt fram här.. Såg 8 rådjur på dagens runda. Varav en jag nästan cyklade in i, haha!


Väl hemma bjöds det på en cappuccino och surdegsbröd. Mumma

Vart ett bra pass och fin avlutning på en bra träningsvecka. Har lagt upp passet på Strava  om du är intresserad av dagens siffor. 

Annars ger jag dig dem här:
82.1 km
3:04:38 i tid
131 i snittpuls 
26.7 snitthastighet

Nu ska jag spela lite spel med lillebror Leo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar