lördag 16 november 2013

@Jeppmans Gasthaus

Hej hallå, ligger ni i sängen efter en Grym dag. 

I korta drag:

Åkte från Tobbe strax före 10 ut till cykelmässan hämta min Merida, in till stan. Byta om, värma upp tävla. Riktigt skoj var det att tävla idag. Synd att jag inte är sådär supersnqbb som man gärna vill vara bara. 

När vi duschat begav vi oss ut mot mässan igen för att ströva runt lite, träffa Merida gänget, hälsa på Cycling Plus, hämta ett paket 'immiflex' som jag nu ska prova en månad framöver :) samt kollade runt på allt annat gott som finns där!

In till stan igen där Emil och jag åt med min Familj för att sedan landa i Jeppmans Gasthaus, hur kul?!! 
En av många häftiga saker hos Jeppman! 


Nu ska det bli skönt att blunda, inte det mest intessanta inlägget kanske men ni vet vad jag sysslat med;)

Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar