måndag 4 november 2013

Nästa, Falun.

Godkväll, sitter nu på tåget påväg upp emot Falun efter ett härligt höstlov.

Efter cyklingen i lördags så var jag och 8 kompisar ute och åt mat, pratade och lite dans på Hogo. Det var riktigt roligt och en lyckad kväll!

Igår så led jag av nackspärr och gör så även idag men det är mycket bättre iallafall. Ellinor och jag umgicks i går och idag vilket också det har varit väldigt kul. Igår bokade vi bland annat en resa till London i början av december det kommer att bli fantastiskt kul :D Firade även min födelsedag då jag troligtvis inte kommer att åka hem något innan jag fyller år om lite drygt två veckor. Fick en fin, varm och skön jacka.

Idag sov vi gott och länge. Jag var hos tandläkaren en sväng för att rätta till min lagning jag gjorde i somras. Hoppas verkligen att det blir bättre nu! Var hos skomakaren och fick en sko lagad, grymt ställe jag hamna på i Hageby :)

Ellinor åkte hem vid 4 och jag ett par timmar senare.

Det var det de. Vi hörs igen imorgon (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar