lördag 2 november 2013

Norrköpings Mountainbike Mästerskap 2013

Idag kördes Norrköpings Mästerskapen i MTB ute i Jursla där Nicklas och co byggt ihop en ny bana, det var verkligen riktigt bra. Innehöll det meste och på de tekniska ställena fanns det ofta flera olika spårval och det gillar jag när man kan välja lite olika! 

Figge vann före den levande legenden, Niclas Andersson. Grattis och starkt kört alla!

Min egna insats var ingen höjdare men hade heller inte så stora förväntningar, kul var det och revanschsugen blev jag då jag slutade 6.a, det säger väl ändå lite om konkurrensen och bekräftar att de rosklädda farbröderna från Kolmårdskogarna är av hårt virke! :)

Stefan Sunneberg och Tobias Andersson före start.


Bilderna är tagna med en Gopro som jag fått låna av Oskar har inte riktigt koll på hur en funkar ännu, men jag lär mig. :)
  
Nu ska jag äta lite lunch, tvätta cykel, städa lite och annat skoj. Ikväll ska jag ut och äta, kommer blir väldigt kul! 

Ps. prylen igår var en 3D printer, Cool pryl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar