onsdag 27 oktober 2010

Life is good

-Do what you like and like what you do! ja blir inte simplare än så!
Nu idag faktiskt så har jag klarat av veckans andra och sista prov hur underbart som helst. Känndes bra och tror nog att jag hade koll på det mesta!! (Y)

har ju gått ett par dagar nu sen sist och det har hänt en del så ska bli bättring på det nu i fortsättningen ;)

Igår var jag iväg till vrinnevi för en löpträning med tjalve min första nånsin oich fler lär det bli det lovar jag förvånande hur mycket roligare det kan bli när man är ett gäng (A) tror nästan vi var 30 st med 4 cyklister: Jag, Stefan, Johan, Peter... sprang i en dryg timme oså lite intervaller där imellan gött mos! känns ibenen idag! men härligt för nu ska vinterträningen sätta igång det kan ni ge er på (Y)
-För nästa år ska jag bli snabb det har jag bestämt mig för förstår ni (A)

Idag mera då? hängde i skolan till 5 vid 3 är ALLA där vid fyra halvfullt sen halv fem är det typ 3 pers kvar i skolan (H) soft! Sedan så bar det av emot antilopen och lite städning inför flytten där gick fin fint!

Nu ropar kuden o täcket på sällskap ;)

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar