fredag 1 juli 2011

Fredag Idag Irland Imorn!

Sen sist har det självklart hänt en massa saker! tänkte inte skriva så där fasligt mycket untan låter bilderna nedan tala:


Skuggan av mig själv ute och cyklandes.
Oså har vi mig, många fina pass i solen denna vecka, känner mig rätt så seg på träning men tror ändå det går snabbare än vad jag själv tror! för rätt bra tider på banorna jag kört denna vecka ;)

Lite glass har jag även hunnit med och äta så klart! Jag jobbar ju på resturang oså.
Sol
Och så ska jag självklart presentera min senaste sponsor, Ryggcity bestående utav tobias och Erik efter ett besök hos dem igår så har vi bestämt att de kommer hjälpa mig med lite massage lyxigt va? samt lite olika rörlighets och styrkeövningar allt för att förebygga skador och hålla mig igång! tror detta kommer bli alldeles perfekt! mycket mer om detta när jag kommer hem och träffat dem nästa gång!

Igår så han jag med att träffa Ellinor en litensväng och även där blev det en glass härligt va? :D

nu ska cykeln tvättas och kläder packas för imorn är det avfärd mot Irland och då vill ja ju inte lämna cykeln alldeles smutsig eller hur?
Får verkligen hoppas att det blir kul, är skönt att åka dit och slappa, samtidigt som det är tråkigt om vädret är dåligt, kul att träffa alla kusier och så med, samtidigt som det kan bli lite mycket. Men det ska bli toppen :D Nästa gång åker jag nog en vända själv (H)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar