torsdag 7 november 2013

Backlöpning.


Påväg till Källviksbacken. 

Uppvärmning, Check.

Fin träningsmiljö? Lägg märke till Erik  i högra hörnet som pustar ut efter dagens sista ryck! 

Har fått låna en gopro av min kära vän Oskar vilket var väldigt snällt. vet inte riktigt hur den fungerar men jag lär mig och kul att ha med på träningar som idag, så tack Oskar. 

Jag hade idag äran att få leda dagens pass, vi tog oss uppför backen 7 gånger. Kim var snabbast idag och mina ben var tuuunga, men gick ändå bättre än jag förväntat mig och hostan verkar ha lämnat mig, skönt. 

Gjorde ett segment på strava och la upp alla 4 gånger vi varit där i höst. 2:50 är mitt rekord med en skyhögp puls. Så ni som springer där, in och logga så kan man jämföra tider, både med sig själv och andra! 


Nu ska jag få i mig lite mat. Over and out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar