torsdag 9 januari 2014

Dagen idag.

Hej hallå, dagen idag har innehållit väldigt mycket. När jag drog upp gardinen strax efter 8 var det knappt ljust ute!?! Ingen snö här i Falun än med andra ord.

Sov iallafall väldigt bra och det kändes bra att komma tillbaka till lägenheten igen. Var kul att träffa alla i skolan också, mattelektionen gick bra så det var ju en bra start på denna termin. På fysiken fick jag tillbaka mitt prov som jag skrev innan lovet, nöjd med resultatet, helt klart. Laborationen som var lektionens syfte gick däremot åt pipsvängen då Erik och jag fick fel mätvärden tjogo gånger om....

Testet på wattbiken var tyvärr inte så lyckat. Riktigt trist då jag tycker jag tränar på bra senaste tiden. Men revanschsugen blev jag. Nästa gång, då j*vlar!!

Nu sitter jag i soffan, lyssnar på musik och skickar några mail.

Juste hann med en "storhandling" där emellan också och såg semlor för andra dagen i rad. Nästa gång måste jag köpa en. :)

Det var min dag, spännande va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar