måndag 27 oktober 2014

Räjs rapport.

Ikväll har jag tävlat, det var ju inte igår jag gjorde det och 70 min nära max bet ordentligt på mig ikväll, men det var riktigt kul att mata i skogen. Vi vart ett stort gäng på ca 20 stycken vi körde 4 varv på en 5 km bana. Figge gick vinnande ut striden före Nicke, jag blev 5.a bakom Jakob och hade riktigt roligt, vägen till målet var inte helt rak för mig ikväll med diverse tabbar, största hindret för kvällen tror jag var orken även om jag kände mig stark så tror jag det var en illusion, när lampan sedan slocknade med ett varv kvar så kom Jakob ikapp med sina två lyktor och guidade mig vilket var riktigt bra dels för att jag var tvungen att ligga nära för att se något, jag var också tvungen att lyfta blicken framför han vilket var ba träning och sist så hjälpte de mig hålla tempot sista varvet, så tack! 


Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon för då tänker jag presentera en god nyhet inför kommande säsong! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar