onsdag 19 november 2014

Jag har blivit med Polar.

Hej, det har inte blivit så täta inlägg här senaste dagarna. Jag lovade ju att skriva lite mer om helgen och mässan, sen har jag flera andra rubriker och saker jag tänkt dela med mig av här på bloggen så istället har det inte blivit något. Ursäkta mig för de! Ni som är uppmärksamma har kanske sätt att det dykt upp några nya loggor i spalten här till höger --->

Vi börjar med detta: Jag har en ny klocka på armen närmare bestämt en Polar V800, det är Polar som sponsrar med den genom Merida vilket jag är grymt tacksam för. Har bara haft den några dagar än så länge men gillar den redan skarpt och går mest runt och klickar på den hela tiden, hittills har jag upptäckt några coola funktioner, man kan t.ex. ge klockan "high five" så får man information/tar mellantider, och så loggar den allt jag gör under dagarna för att sedan få sammanfattning till telefonen över hur mycket jag rör mig osv. Sånt tycker jag är kul och så småningom kommer det säkert bli väldigt användbart och viktigt i min träning. 

Dessutom tycker jag att den är grymt snygg!

Kolla in här så kan ni återuppleva mitt första träningspass med klockan, rätt coolt det med!? 

Nu ska jag försöka lära mig hur jag kan föra in dessa filer från träningarna till Training peaks, någon som kan hjälpa mig med det? 

Ser fram emot att träna med denna och tänk vad en ny pryl som denna kan motivera lite så här i höstmörkret. Så tack till Polar och Merida för det! 

Imorgon är inte vilken dag som helt utan det är min 20 års dag.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar