torsdag 5 februari 2015

Herald Sun Tour.

Igår var vi ute på stan och ramlade in på teampresentationen för Herald Sun Tour, av en slump. På kvällen gick jag ut för att fotografera lite och hamnade då mitt i prologen, med 20 man kvar, av en slump. Otroligt vad mycket som är igång här i Melbourne, Utöver cykling, så firas Kinesiskt nyår, är festivaler, marknader och så vidare. 











Nu börjar jag dock bli mätt på att se på cykeltävlingar, jag vill också köra ju. Så har gjort lite forskning och tydligen körs något söndags GP-lopp i utkanten av staden som jag hoppas kunna delta i snart också. Under veckorna körs morgonpass med start 6.00 låter spännande jag gillar ju faktiskt morgonpassen så ska ut och piska lite där med! Vänta ni bara :)

Eftermiddagen idag spenderades bland palmerna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar