tisdag 26 april 2011

Gott & blandat

Idag har varit en dag med lite av varje!
Gick upp vid nio tiden då jag vaknade med allt annat än en rörlig kropp. Sedan så åt jag en lång frukost, lämnade mina kära små syskon på dagis... (hör till ovanligheten.)
Åkte hem till victor, åkte moppe in till stan där jag kollade efter solglasögon dock utan resultat.
Vid 5 tiden åkte jag med min pappa hem och bytte snabbt om för en liten cykeltur. tyvärr så gick det inte som planerat då emil gått och gömt nyckeln och ej svarde på telefon så jag fick inte tag på cykeln :@ efter drygt 30 minuter kommer jag äntligen in & drar i väg arg och på dåligt humör... Blv iaf en dry timmas träning så helt ok.

Lite coolt om jag får säga det själv min klocka registrerade 13h 37 min träningtid =)

Nu blir det slapp och imorn tillbaks till den hårda verkligheten!

yttligare en bild som Martin var så snäll och skickande:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar