onsdag 6 april 2011

östgötatrafiken förstörde min dag!

har haft en bra dag där jag för första gången på länge känner att jag verkligen rär med på vad som händer i matte B... till hemresan då! spenderade 70 min på att ta mig en sträcka som mäter 5 km... hmm, hur gick det till då undrar ni? jo jag behöver åka spårvagn, buss & gå ca 2 km... både bussen och spårvagnen går var 10 min så det är inga problem om man missar en men likväl irriterande om man precis kommer til hållplatsen och åker. vilket hände idag. så jag bestämmer mig för att springa tilll nästa hållplats. hinner, kommer fram till bussen som åker precis så jag och 20 andra behöver stå där och vänta ändå. värst av allt var att spårvagn nummer 2 hann komma innan min buss komm iväg. så min löp tur var heeelt i onödan :@ nej här får man ingen belöning att min kämpar (H)

nu ska jag ut med stefan och hojja i ett par timmar så ska bli grymmt :D det kommer till 99.9 % att få mig att glöma hemresan och tänka på annat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar