söndag 3 april 2011

Lite nytt och lite gammalt!

Jag börjar med det nya då det säger sig självt att det är aningen mer intressant!
April är här, vinterträningen är klar, done finito (stavning?) och det känns väldigt bra och tävlingspremiären närmar sig dag för dag här så blir spännande att se hur denna säsong blir!

För oss anitlopare som ska tävla och därmed anmäla sig så ska man skicka mejl till mig så fixar jag det! Mer om det här!!

Nu vidare till lite gammalt då, helgen börjar lida mot sitt slut och det hela har gått alldeles för fort men kul har jag haft! Skidor i fredags (bild kommer) Sen lördag morgon träning och vidare till ellinor med ett litet stopp i linköping ;) Idag har jag INTE varit och säkt till idol... har nån av er gjort det? Sen jag kom hem från Ellinor har det varit rätt lungt, pluggat lite. Men har kört ett lätt återhämtnings pass på rullen så imorgon börjar de sista förberedelsena inför tävlingarna att göras!!

Nu får ni ha det gott så ses vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar