tisdag 19 april 2011

Påsklov

Jösses nu har det gått några dagar sedan sist, eller en igentligen. men tiden bara flyger fram. fast jag njuter av lov varenda dag här.

Vi bjuds på riktigt fin väder och igår var det sommer väder om jag får säga mitt.
Sen sist så har jag varit runt i mjölby och farit! Varit med ellinor och myst, rivit lite tapeter & varit på cykel utflykt! väldigt trevligt skulle jag villja påstå!

Idag så har jag tränat, på smalhjulingen så imorgon är det andra bullar då jag ska ut på Nishikin och köra inget mindre än kolmårdsbiken :D det kommer bli grymmt!
har även hunnit med en exlusiv intervju med Norrköpingstidningar om mig och mitt cyklande så stay tuned för han lovade att det kommer stå något de närmaste dagarna (Y)

Jaa inte mycket mer att säga snart ska jag sova och ladda inför imorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar