måndag 25 april 2011

Vad ska man säga...

Yttligare ett lov(nästan ledig imorn med), en helg, två tävlingar är över. har varit ett riktigt bra lov då jag hunnit umgås med Ellinor en heldel, tränat på bra och njutit av det gudomliga april vädret :D Så det finns definitift fler + än - från dessa dagar.

Lite mer om tävlnganrna då, kolmården bjöd på storlande sol värme och fin fina banor. Synd att jag inte fick ge exakt 100 idag då jag redan efter knappa 10 km ryker ihop med en kille som hakar i styret med mig och vi vurpar i rätt hög fart... så nu sitter jag här med lite skrapsår på benen, armen och ryggen. men det kunde definitivt varit värre. jag klarade trots allt att köra igenom dessa 55 km och när jag komm imål kände jag att jag inte hade något mer att ge... Efter krachen blev första loppen att ta sig om stor grupperna med seg stigkörning sedan var det bara att ånga på och jag fick alldrig någon lugn och ro då det ständigt var "nån" där framme som jag ville om. Måste erkänna att den sista miljen var ren vilja som tog mig igenom då mina ben skrek efter vila!!

Men en lärorik tävling och helg. så nu blir det bara att dra lärdom över detta och ge nya tag den 7-8 maj i tidaholm och hjo.

Ha det gött så lovar jag några bilder imorn :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar