onsdag 6 april 2011

Skogens kunung(ar)

Det var jag och stefan där, ett mcket härligt pass! Känslan att köra sig rikigt trött i skogen var underbar och efterlängtad... Med en stadig temperatur på lite drygt 10 grader och delvis sol efter en regning dag så rätt blött i skogen med andra ord...

Vi höll oss runt om i kättsätter där vi verkligen låg i och åkte! srtefan gav mig ingen lätt match inte. sen när jag köra först och skule pressa lite så åker ja på en sten och mina träningshjul med slang small!

Nu ska jag göra absolut ingenting eller ju spela tv-spel... -sak samma!

Juuste ingen som är sugen på att följa med mig och victor på foo fighters, band of horses och biffy clyro i stockholmstadion 22 juni ? :D hör av er i så fall!

En intresant iaktagelse från mig idag var att igår så var sjön still med is och idag var det öppet! det går snabbt nu (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar