måndag 11 april 2011

Kort Kort prämiär !

Måndag och jag har fått en sjukt bra start på veckan! Tränat med didrik då i "kort kort"*

har haft en toppen måndag bortsett från några enstaka saker. börjar med de possitiva. jag har varit uppe sen 6= hunnit massa! Gjort nationellaprov, matte, varit på haga cykel och införskaffat lite bra att ha grejer (Y)

mitt på dagen ringer det en tommy från Norrköpingsidrottsförbund och säger att jag blivit tilldelad ett stependie på 2000:- alltid något de (Y) så det tackar vi för! på onsdag ska jag få det då på citygrossarena kl 18!

De mindra bra sakerna är att det är jobbigt att gå upp klockan 6 och det suger att göra nationella prov i franska... :/ att jag ska tubelessa däcken men de inte vill sammarbeta är med bbuuuu!

Nu tror jag det inte var något mer... självklart har det tränats blev en fin fin runda, blev rätt lungt med några spurter. benen känns bättre och bättre för var dag nu så det är med NICE!

*korta byxor samt tröjja. det är nice!

nu är så mycket nice att jag slutar med en bild och säger adjö...

Här bad didrik om en paus och vätske påfyllning hos oskar, snäll som jag är tillåter jag detta. ni ser helt klart hur trött didrik är. även fast hans fasad säger annat med ett leende & tummenupp. men att han sitter ner tycker jag väger ner det hela!!! Själv har jag alldrig varit piggare (H)

2 kommentarer:

  1. Brukar vakna innan "första pippin" ca 5 men brukar ta det lite lugnt så jag stiger inte upp förrens 05:30 (såvmorgon=skönt:-) ja sedan är det på med "kortbyxera" för färden med hojen till jobbet ;-)

    Grattis till stipendiet ...betyder detta att jag kan köpa dina hjul för 500kr nu *skratt*

    Föresten...Håller helt med...han sitter ned= ett klart bevis för att du är piggast :-)))


    Mvh Kalle

    SvaraRadera
  2. Haha!! helt rätt kalle! Tacakr det är bra det där för motivationen ;)

    Kul med kommentarer! vi ses snart kalle!

    SvaraRadera