torsdag 24 mars 2011

Det var awesome



Kort och gott, det var helt sjukt awesome och jag längtar redan tills nästa gång för det blir det garanterat! Tusan vilket väder, vilka vägar! Ja ni förstår en vecka med väder som den svenska sommaren och massa god mat är inte helt fel... Dessutom få massa bra kvalitéts träning med många mil & timmar i sol med en fin fin cykelbränna så kan man ju bara inte klaga. Att efter träningen få lite massage utav Rapha som hängde där med deras bikeclub var inte helt fel det heller...

Nåväl nu kommer lite bilder vòila:





Jag han även med att softa lite i solen bade ett gäng gånnger i havet och ett par morgon löpningar på stranden (Y) Det där livet skulle jag helt klart vilja leva lite oftare om inte för alltid. Bara man har något att göra så att man inte börjar klättra på väggarna så skulle jag inte klaga.

Idag gjorde jag även min "cykla till skolan premiär" himla skönt måste jag säga :)

ha en bra kväll!!

Blir bara några bilder nu men räkna med att dewt kommer nån från resan varje inlägg nu framöver :D så keep looking in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar