lördag 12 mars 2011

Håll, Krasch & kramp!





Allt på samma gång riktigt göttigt (H) En rejäl genomkörare det tod min 1h och 40 minuter att ta mig igenom de tre olika momenten. Började med löpning, 4 km 20 min, 5 plats... sen ett snabbt byte cykla där jag hinner med ett par snygga vurpor (; 3 varv och varje varv blev jävligare och jäkligare då snön blev mjuk o god hela tiden... Sen skidor oo vad lätt det kändes. till en början iaf. sen infann sig krampen och jag blev nästintill yr!!! Under skidmomentet tappade jag tyvärr min lucka och kom in på en 5.e plats. Fin fint! En reäl genomkörare !
Här kommer ett gäng bilder:D tagna av min pappa:













Ska även passa på att säga att det var norrköpings nya trriatlonklubb som anordnade detta, tack för ett mycket bra arrangemang!

Nu när jag skiver är detta mitt 250:e inlägg så de så!!

Kolla vädret på mallorca och det ser lovande ut, sol ca 17-19 grader och mycket cykling väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar