torsdag 9 februari 2012

Mycket kul på gång.

Får ursäkta att det inte blivit många rader härpå bloggen nu den senaste veckan. Jag har haft en hel del på gång massa kul och bloggen har varit lite lågr prioriterad. men jag lever.

Sen sist så är London det stor jag vart på. Det var riktigt kul på alla vis. Jag åkte dit och tänkte att jag det skulle bli skönt att slippa snön i några dagar. men icke.
Väl där så tränade jag lite med bakfulla engelsmänn, umgick med min pappa,bror, gudfar med familj. lite biljardspelande, dj-ande, i deras gamla iskalla stora hus. Mycket trevligt. På söndagen var vi på fotbollsmatchen: Chelsea-Manchester united som slutade 3-3 med 41.688 i publiken var stämmningen på topp vill jag lova!

Gör väl som så att jag skickar en bildbomb och låter dem tala!









Lite små kallt i falun idag, nu mera har jag koll på temperaturen då jag har fått med mig en termometer upp :D Men fin var det idag. riktigt fint!

Det var väl det mesta det. Inte så mycket om träning denna gången. Men den flyter på fint den vill jag påstå!

Nu är det mer än dags att sova! så jag taggar till till min 2 timmar långa kemilektion :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar