onsdag 29 februari 2012

Godkväll på er kära läsare. Sitter här nu och ska alldeles strax släcka för en god natts sömn. Gårdagen sluta lika bra som den börja om inte ännu bättre :D 
Idag efter att Ellinor åkt till skolan så mötte jag upp mormor för att hälsa på lite när jag endå hängde i knutarna. Gjorde allt ifrån att fika till att äta till att fika lite till! Tog mig hem, klädde om och cyklade till Klubbträningen med start 18.00 var där 18.00. rutinerat. Blev ett helt okej pass! 


Har rätt mycket på gång. Det är ingenting som jag tycker är sådär jätte jobbigt. Jag kan leva med det i en vecka såhär. 
Som jag twittrade tidigare idag:


"En av mina bättre egenskaper är att jag sällan ångrar saker jag gör/gjort. Men kan endå inte sluta tänka på hur fan jag hamna här."


Faktum att det påverkar de runt o kring mig negativt då jag inte riktigt har koll på läget. ogillar jag.

Godnatt. hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar