torsdag 1 mars 2012

Thursday

Torsdagen är redan mer eller mindra förbi. sjukt vad fort dagarna går. men idag har jag hunnit med en hel del vettiga grejer. Klev upp strax före nio. Åt god frukost. Ut på promenad i vårvädret. In till stan vid 10.30 på lite fika/snabbtur på stan. tillbaka hem vid 12 då morfar kom med lunch :D Det smaka bra vill jag lova!!
Bakade till och med en liten kladdkaka. Ut och träna, vilket var Helt sjukt kul! Ut i skogen och snurra. kände mig inte särskilt snabb. Men i 9 grader vårväder kändes hur skönt som helst. Matade flera svåra tekniska partier med mer/mindre framgång. kul hade jag åtmisntåe tills bodyn gick sönder... Skit tråkigt. men det håller på att opereras nu.
Vid 16.30 så mötte jag hasse på Hage Cykel där jag fick med mig massa kläder: Två par Byxor, Två kortärmade tröjjor, två långärmade, en jacka och en väst. Väldigt nöjd och glad för det!!

Sedan dess har jag umgåts med familjen, ätit god mat, och mekat med cykeln! Imorgon är det fredag. dagarna går fort, lovet flyger fram.

Vart verkligen mycket på lite texkt nu. kanske hade vart mer läsvänligt om ni fick godbitarna men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar