måndag 19 mars 2012

Update

Så där ja. nu har jag fått krafter och tid till att verkligen försöka få internett till datorn. Lite upp och ner här med det på hotellet. Anars är allt hur fett som helst. har kört tre fin fina pass och om en timme ger vi oss ut för lite backintervaller. Dubbelpass idag med andra ord.

I Lördags var vi ute och rullarde i två timmar. Mest för att komma igång och det var skönt då resan innebar över 24 timmar utan ordentlig sömn.

Igår var vi ute 4 timmar och 54. Hade 5 punkor om jag minns rätt och underbart väder.

Idag började vi morgonen med 30 sekundare på vägen upp och lite teknik på vägen ner. Där det var ett hopp och ett dropp som jag tillslut våga mig nedför och oh'boy vad det var skojj :D Har film och lite kort mer får ni se så fort det är ute. Promise!

Har ju med mig både MTBn och Racern och det gick fint i väskorna och bäst av allt är ju att kunna variera lite. Värt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar