fredag 16 mars 2012

Håll i hatten

Nu är det mindre än 12 timmar kvar tills resan emot Arlanda & Palma de Mallorca börjar. Så just nu taggar vi gånger tusenmiljoner..
Har nyss kommit hem från stan och skolan. fick riktigt god mat idag. potatisgratäng med kött. mumma.

Börjar med att visa upp mina nya Sverige skoskydd som kom med posten igår. Självklart från MMCovers!
               
Tack Mirelle!

Har ju väntat på ett paket från chainreactoncycles hela veckan och följt det steg för steg på internet. Tycker det gått oerhört segt för DHL men sen idag satte de fart. igår vid den här tiden lämnade de malmö och imorse stod de att de skicka det från Västerås. men icke ideras datasystem var Västerås och falun samma :S Så vid 10 när jag var i skolan var han förbi och försökte lämna det. men ingen hemma :/ så jag kollade in och så stod det de. i panik började jag ringa och efter att ha pratat med halva DHL personalen så fick jag prata med förar killen som sa att han var vid polishuset, ett av få ställen jag känner till vart det ligger i falun! Så skynda mig dit då han kunde vänta i tio minuter. och efter lite cykling var den  i mitt ägo. Härligt de.


Så nu är jag kittad med gels, smörmedel och bromsklossar. fick även ett par slicks 26" michelin city protect däck så om någon är sugen att köpa kan de bli dina öfr 200:- helt nya som sagt.

Nu ska väskorna bara stängas och om 3 timmar går jagf ner och packar i dem i den Feta YA bussen :) Kommer bli grymt!

Så passa på att kolla in här under de kommande veckorna så lovar jag att uppdatera med bilder och text över hur det går!
Mitt namn sitter nu uppe på dörren(Y inte ne dag för tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar