torsdag 15 mars 2012

Life is good.

Do what you like. Like what you do. lyder ett citat som jag gillar, tycker det stämmer så bra!

Sitter nu i skolan men orkar inte plugga vilket jag borde. Det kliar så förbaskat i benen ta mig till mallis :)
Igår var det den slutgiltiga packningen och jag är väldigt nöjd då jag fick med mig båda cyklarna och slutade på en vikt på 23.7 kg. Inte illa det. så kommer bli både Mtb & racer kött där i två veckor (Y)

Igår körde jag ett tröskelpass à tjugominutare. GIck hyffsat ingen vidare flyt i bena. Idag var det då ändring. på velodrompasset körde vi 4 st 8 minutare och de gick sådär lagom fort. då vi bara var 5 på banan så hade jag verkligen känslan över att det gick kontrolerat och fint. skön känsla de :)

ne nu ska jag ta tag i skolan sista två dagarna. eller imorgon har jag en 1 timmas lektion. så det ska nog fixa sig de med. Samt att skidspelan drat igång. världselitens världcup avslutning. Ska försöka kola på den inledande prologen. blir skojj de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar