söndag 9 september 2012

Inte många rätt idag.

Ja ni. Tung dag idag. Skönt att det inte var VM som avgjordes!

Började morgonen med att spräcka min IPhone skärm. Asså fy fan vilken skit!:@

Lagom taggad på tävla var jag också..
Hade inte kört banan innan start men öste fullt och hoppades kroppen skulle svara och det gjorde den väl i dryga 10 min innan jag började få kämpa ordentligt. När Felix och jag hade sällskap och jag tappade kedjan så kändes de som om all motivation bara försvann. Trampade igenom hela tävlingen men sjönk som en tegelsten.... Tråkigt som fan.

När prisutdelningen var fick vi ett A4 papper på att det var Götalandsmästerskap idag och "medaljer" skulle komma innom kort. Fina de är på svenskcykel endå:)

De senaste timmarna har det vänt lite, vi åt en god thai buffé, nu sitter vi i bilen, har passerat trollhettan och snart åker vi igenom Åmål. ett härligt gäng timmar kvar...

Avslutar med två bilder från igår:

Bjuder p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar