torsdag 20 september 2012

Skoj.

Skoj har väl varit veckans led ord denna vecka. Vi har kört på bra och farm för allt haft roligt! Igår blev det ju inget mer bloggat men vi körde ett riktigt götte pass runt stångtjärns 20 km spår i solnedgången. vart dryga 2 timmar cyklade och en himla massa skratt och skoj. Leriga vart vi med för den delen!

Idag har jag haft två lektioner i skolan och hann även med lite körkortspulgg innan träningen, har fullt upp med faserna men snart sitter det, det tror jag åtminstone.

Solen sken så det var ju som gjort för att fint distanspass. Vi var väl 10 stycken som åkte runt, började lungt och fint, ut till Flyberget där de var ett högt utsiktstorn och vilken utsikt det var! Det är vacker i Dalarna! Skoj var det, Emil badage i en midjedjup pöl om man nu kaller det för pöl. Hade med mig mobilen och tur de för nu ska ni få några fina bilder:

Nu slappar jag för fullt. Ha en fin kväll allesammans!

Albin och Emil uppe på utkikstornet
Se så vackert!
Jag i egen hög person & Robin
Låååångt ner till cyklarna!
Emil bjuder på en schysst min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar