söndag 9 juni 2013

Kul dag.

Ja man kan ha fel ibland. Har som sagt var känt mig seg, sliten, -helt enkelt ur form senaste veckan. Samma känsla på uppvärmningen cyklade därför lite extra länge i hopp om att komma igång lite, tävling är alltid tävling och man vill göra så bra ifrån sig som möjligt.

Planen var att hålla igen lite på första loopen, istället för att bita i för livet för att va med längst fram så åkte jag i ett bra tempo för mig, var inte värst långt efter ut på loop 2. Kände mig helt ok. Det började regna men tyckte ändå jag åkte bra tekniskt, jag hade ju kul över all sten och stök :D Tog av mig glasögonen och ut på blöta grusvägar med ett bakhjul som kastar grus i ögonen förstörde synen rätt effektivt...

Ett tag såg jag riktigt illa. Halt var det med nära att gå i backen vid några tillfällen, lite kämpigt var det allt!

Loop 3 var det bara att hålla tempot och det lyckades vi bra med, kunde passera några mot slutet och vart 15.de man i mål. Helt klart godkännt och långt över förväntan, kul när det kan bli så!
Eftermålgång med Malcom.
Martin Rattade CRT-Bussen till falun, Tack för att jag fick åka med!

Åt god thai mat i stockholm (typ) och under kvällen har jag umgåts med Emil och Linn, kul värre.

Har vart uppe sen 06 nu, lååång dag ska bli så skönt att sova nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar