tisdag 4 juni 2013

Stenen VART gårdagens snackis, ingen tvekan om det längre. Men nu tycker jag vi glömmer den och istället blickar framåt till kvällens Dalacup i svärdsjö. Klockan 18:30 går starten, jag tänkte åka dit och gasa lite då det inte vart någon träning denna morgon...

Vad gjorde jag istället då undrar ni? Jo vi hade besök av två dopingkontrollanter från riksidrottsförbundet, Jag, David och Martin vart utplockade. Lite pappers skrivande och ett par flaskor vatten senare så var även det avklarat.


Tvättade av cykeln med vilket var rätt välbehövligt. Igår såg jag klart på hela one tree hill så nu har jag börjat med Game of thrones, populär har jag hört. Så vi får se om det är något att ha.

Har endast en lektion i skolan idag. Skönt när sommarlovet närmar sig! Till sist så hoppas jag vi slipper regn på kvällens dalacup då det inte är någon värme att tala om idag, brrrrrrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar