söndag 8 september 2013

Tillbaka i Falun.

Godkväll, har nu landat i falun efter en längre bilresa!

Dagens tävling vart en riktig flopp, shit alltså, hade hoppats på så mycket mer. Istället var jag stum och långsam, riktigt jävla långsam. Kände hur jag bara kämpade mot cykeln istället för med den.

Det var så lockande att bara kliva av efter ett par varv men vad skulle jag tjäna på det? Har ju inte ens en anledning. Lite träning kunde säkert göra mig gott. Så var bara att trampa runt även om jag helst sett att jag kört en 10-12 min snabbare vilket jag absolut tror jag skulle klara.

Dagens största problem var min rygg som verkligen gjorde ap ont.. Nya handskar var inte heller särskilt smart att köra med då jag nu har skaffat mig ett gäng blåsor.

Något lite roligt över all denna misär på tävlingen var att jag fick skriva ett gäng autografer efter en intervju i målområdet!!

Aja, bara lägga detta bakom sig. Nu ska jag sova och morgondagens uppdrag blir att försöka få mig en massage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar