söndag 1 september 2013

Tuuuuungt idag.

Det vart en tung dag som slutade efter knappt 2 h/ca halva tävlings sträckan. Idag fanns det inga krafter att hämta från min lilla kropp helt enkelt. Varför jag inte hade krafter nog finns det flera anledningar till. Mitt största problem idag var vinden som knäckte mig, jag hade svårt att hitta någon stans att ta vägen, kunde inte gömma mig och låg och slet alldeles för hårt. Knepigt de där, att vara på rätt ställe i klungan när man ska det. Jag har helt enkelt för lite erfarenhet av landsvägs tävlingar. Bara att jobba vidare!

De jag lyckades bäst med idag var att fotografera lite, Här har vi en Bildserie på Erik Wallén som vann dagens Linje, Kungen :)









Nu ¨är vi i trollhettan  på väg upp emot falun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar