måndag 31 mars 2014

Lyckat slut, bra start.

Sista dagen i mars är det idag samtidigt som det är måndag och start på en ny vecka.

Idag har jag haft en bra dag som bestått av:

  • Tåg
  • Lunch
  • Engelska redovisning
  • Gymnasiearbete test
  • Träningspass
  • God middag 
  • Soffhäng
Tränade ihop med Felicia idag och vi körde 8 st 30 sekundare + lite stig och en rolig hemlig? bana. Väldigt nöjd med passet och ett par cykelfria dagar gjorde mina ben gott denna gång! Nu hoppas vi resten av veckan blir en bra träningsvecka, det tror jag.

Förutom träning så har jag en hel del i skolan att beta av denna vecka. På onsdag ska jag till Sandviken och besöka cykelbyggarn, hoppas du kommer! På torsdag är det högskole/universitets mässa i Borlänge. Så jag ska säkerligen hinna med en hel del! 

Nu ska jag kolla på Filip & Fredrik med Casper & Felicia.

Avslutar med en bild till från Valentin Baat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar